Στα
μαθηματικά γίνεται κριτική πως η διδασκαλία τους στη μάθηση με λάνθασμένο τρόπο
καταλήγει στο να μην υπάρχει σύνδεση με τις έννοιες που
επιχειρούν να περιγράψουν, αποτρέποντας
την διερεύνηση και ανακάλυψη των σχέσεων που διέπουν τα φυσικά
πράγματα. Η μέθοδος διδασκαλίας που μετατρέπει τα μαθηματικά σε μια
σειρά από τεχνικές και τύπους καταλογίζεται πως δεν επιτρέπει την
πραγματική κατανόησή τους και με τη μορφή τους αυτή δεν δίνουν κίνητρο για μάθηση.
Η «στείρα» χρήση των μαθηματικών κατηγορείται πως αποκόπτει από το
περιβάλλον, τη χρήση δηλαδή των αισθήσεων που δίνουν την επαφή με
αντικείμενα και έννοιες που ευαισθητοποιούν και συνδέουν τη μάθηση με τη
φύση και τη ζωή, με αποτέλεσμα τη στέρηση της δημιουργικότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου